E-commerce forum

7. ročník konference e-commerce forum

Inspirace, jak úspěšně prodávat online

 

Chcete se podívat na největší konferenci o e-commerce
v Čechách?

Chcete navštívit „Pracovní dílny“ pod vedením zkušených mentorů?

Chcete zažít největší networking s cimbálovou muzikou
a grilováním?

Jste marketér, manažer, majitel eshopu či franšízy, nebo stratég značky?



Potom nesmíte chybět na 7. ročníku konference E-commerce forum, která bude letos poprvé v Brně!

Nechte se inspirovat řečníky z domova i zahraničí! Jako klíčoví řečníci vystoupí Gertin Schraa, a Darko Butina (BUDS Consulting), který byl donedávna ředitelem největšího slovinského eshopu Mimovrste=), a Jitka Dvořáková (generální ředitelka CZC.cz).

Večer si s nimi u sklenky dobrého moravského vína můžete neformálně popovídat a seznámit se s dalšími účastníky konference. Večerní networking bude spojený s grilováním, opékáním buřtů, pitím moravského vína, cimbálovou muzikou a dalším zpestřením a lahůdkami.

Videa z přednášek naleznete v programu.

Konference
 
 
 

Klíčoví řečníci

Gertin Schraa

Gertin Schraa

Director eTrade & General Manager Global Online Store, Philips Consumer Lifestyle

Role značkového online obchodu v procesu zákaznického rozhodování

 

Gertin Schraa pracuje 15 let pro Philips, z toho posledních 5 letech v rámci e-commerce. Po několika pozicích v oblasti zásobování a nákupu prošel tréninkem Lean/Six Sigma. V současné době je odpovědný za e-commerce aktivity v rámci společnosti Philips a řízení globálního internetového obchodu firmy a e-trade týmu. E-trade znamená automatické sladění obsahu v globální síti e-tailerů a implementaci tlačítek "Kup teď" na digitálních platformách Philipsu.

 
Darko Butina

Darko Butina

Experienced manager and entrepreneur,
BUDS Consulting

Jak se stát nejlepším
online obchodníkem

 

Darko Butina v současné době působí jako prokurista ve společnosti Elektro Energija (největší slovinský prodejce elektřiny koncovým zákazníkům). Až do začátku roku 2013 byl Darko generální ředitel největšího slovinského eshopu s názvem Mimovrste = ). Tam se mu podařilo výrazně zlepšit obchodní značku.

E-commerce společnosti mají snahu se zabývat marketingem, UX a technickými otázkami mnohem více než nabídkou zboží, cenovou politikou, logistikou a zákaznickou podporou. Darko předvede, jak je možné výrazně zlepšit výsledky eshopu podle správného řízení sortimentu, cen, nákupu, zákaznického servisu a dalších procesů. Své názory bude dokumentovat konkrétními příklady.

 
 

Jitka Dvořáková

Jitka Dvořáková

Generální ředitelka, CZC.cz

Z retailu do e-commerce a zpět

 

Jak se vyvíjela koexistence obou modelů a jaké jsou další možné trendy. Kanibalizace, cenotvorba a budoucí existence „pure players“ . Nákladová struktura jako budoucí předpoklad, role výrobců značek a distributorů. Co si žádá spotřebitel? Čím je akcelerována integrace a konsolidace obou modelů?!?

 

Řečníci

Ivan Petrův

Ivan Petrův

ředitel, Brašnářství Tlustý

"Ze sklepa do světa" - Příběh Brašnářství Tlustý a spol.

 

Propojili tradiční řemeslo a sílu sociálních sítí. Za rok postavili na nohy brašnářskou dílnu, tisíce fandů na Facebooku, dostávají 3 děkovné dopisy týdně a prodávají své výrobky do všech koutů světa. Proč není důležité mít web za statisíce a jak přinutit Facebook, aby dobře prodával.

 

Pracovní dílny

Letos poprvé uvedeme nový koncept konference s názvem „Pracovní dílny“. Bude to série workshopů pod vedením zkušených mentorů, s kterými se nebudete rozhodně nudit.

Kamil Demuth

Kamil Demuth

Marketing Director, CZC.cz

Rozjíždíme nový eshop

 

Postupně projdeme jednotlivými kroky: stanovení business plánu, "určení" skladového řešení (vlastní sklad / outsourcing skladu), volba platformy eshopu, aktuální trendy a priority pro vývoj eshopu, základy propagace internetového obchodu. Workshop je určen především začínajícím eshopařům. Vítáni jsou i zkušení eshopaři, kteří se s ostatními budou chtít podělit v rámci workshopu o své zkušenosti.

Jan Matoušek

Jan Matoušek

majitel, Data Mind

Modelování zákaznické hodnoty - pohled pod pokličku

 

Data mining je sice složitá disciplína, ovšem jeho základy zvládne na našem workshopu každý. Jan Matoušek vám jako zkušený analytik pomůže vytvořit si jednoduchý model hodnoty zákazníka. Chuť experimentovat a notebook s Excelem s sebou! Účastníci bez potřebného vybavení si odnesou zážitek jako z běžné přednášky, ale budou ochuzeni o interaktivitu. I pro ně ovšem bude seminář přínosem.

Eva Vašková Helena Plívová

Eva Vašková Čejková a Helena Plívová

majitelka a ředitelka, Ženy s.r.o.

Emoce v e-commerce

 
  • Jak se komunikuje k ženám? A pochopí to muž?
  • Jak se žije české podnikavé ženě v Čechách?
  • Word of mouth: šeptá se, že prodává!
Tomas Jindříšek

Tomáš Jindříšek

Managing Partner, Dark Side

Jak skloubit online a offline

 

Seminář vhodný například pro retailové hráče, kteří se chystají vstoupit do světa online (nebo chtějí zefektivnit svou přítomnost v něm) a potřebují si nastavit cíle a priority. Zároveň je vhodný i pro eshopy, kteří cítí, že kromě špičkového servisu a cenové politiky je třeba budovat i značku. Jak na životní cyklus zákazníka? Jaký dát prostor segmentaci? Multikanálový přístup existuje. Workshop je plný ukázek, ale zejména konkrétního rozboru aktivit účastníků.

Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk

Spolumajitel, KII

Online reputation

 

Stále častější scénář: setkáme-li se s novým výrobkem, značkou nebo osobou, hledáme téměř automaticky na internetu více informací. Co je zač? A nejmenujete-li se Jan Novák (nebo naopak nemáte-li super slavného jmenovce), online reputace se stává důležitější než kdy dřív. Jak se v této situaci chovat? Co můžeme ovlivnit? Domnívám se, že každý z nás se stává alespoň do určité míry "značkou„ a tomu chtě nechtě přizpůsobuje své chování. Sociální sítě a online PR se prolínají s naším "offline„ profilem a je na nás, jak se k tomu postavíme. Těším se na společnou diskusi a hledání nových cest a možností v oblasti online reputace!

Petr Cikán

Petr Cikán

Email marketing manager, Acomware

Využití dat z chování zákazníka pro behaviorální komunikaci

 

Návštěvník na webu poskytuje velké množství informací, a pokud se stane zákazníkem, tak ještě násobně více. Není důležité, kolik dat máme, ale jak je dokážeme využít pro personalizaci webu či komunikace. K behaviorální komunikaci je cesta daleká, ale již první kroky ukazují výrazná zlepšení – zvýšení open rate, více objednávek a větší spokojenost zákazníka.

Ve workshopu se zaměříme na konkrétní příklady a ukážeme si, jak se dají využít data z emailu, webu nebo z objednávkové historie a jak to celé automatizovat.

Pavel Doležal

Pavel Doležal

známý investor, Netmail

Online metriky pro offline svět = A/B testováni, benchmarking, video

 

Většina našeho bytí a obchodu je stále v offline světě. Ten jsme do této chvíle byli schopni poznávat pouze smyslově. Vidět, pozorovat, vyvodit závěry. Někdo v tom byl lepší, nasnímal to lépe, jiný naopak. Je to tím, že nebyl dostatek dat z offline světa, a tak jsme nemohli benchmarkovat, testovat a upravovat výsledky na základě testu. To vše se nyní s příchodem "Internet of Things" mění. Poprvé v historii má i malý prodejce stejnou šanci "poznat" offline svět přes data, jako mají nadnárodní společnosti typu Zara či H&M. Klíčem k tomu je počítačové vidění, iBeacony, WiFi a hlavně spojení všech datových zdrojů díky platformám typu GoodData. Pojďme si ukázat příklady z praxe.

Jiří Hlavenka

Jiří Hlavenka

manažer, podnikatel a investor, Fayn Telecommunications

Život s investorem: Od prvního rande až k exitu

 

Potřebuje váš podnikatelský záměr nebo vaše podnikání investice? Uvažujete o tom, že byste zkusili získat investora? Víte, jak jej oslovit, jak jej získat? Víte, co podnikání ve firmě, ve které je investor, obnáší, v čem to vaše podnikání změní a v čem ne? Uměli byste sladit společné zájmy až ke konci spolužití, tedy exitu?

Vít Horký

Vít Horký

CEO, Brand Embassy

Budoucnost zákaznické péče a jak ji využít ve vaší firmě už dnes

 

Sociální sítě, web chat, emaily — zákaznická péče už nejsou jen telefonáty. S každoročním zdvojnásobením zákaznických dotazů na sociálních sítích firmy již nezvládají obsluhovat sociální sítě jako doplňkový kanál, často však nevěří, že sociální sítě přináší obchodní výsledky. Jak využívat Facebook či Twitter pro zvyšování zákaznické loajality a kdy se rozhodnout integrovat sociální sítě se zákaznickým servisem?

Tomáš Braverman

Tomáš Braverman

CEO Heureka.cz a Heureka.sk

E-commerce v mobilu – trend zítřků nebo realita dneška

 

Že se uživatelé internetu přesouvají z desktopů na mobil, o tom už nemusí být řeč, to je více než jasné. Ale přesouvá se tam i e-commerce? Není nakupování na internetu přeci jen činností, kterou chtějí zákazníci dělat raději v klidu na notebooku? Jak moc je na to český a slovenský e-commerce trh připravený? O tom všem vám řekne více Tomáš Braverman, CEO Heureka.cz a Heureka.sk.

Ondřej Vaňha

Ondřej Vaňha

Sales and Marketing Director, DPD

Trendy a budoucnost v doručování zásilek

 

Zvyšování požadavků na komfort doručení a tlak na cenu. Co to může do budoucna přinést, co příjemce chce a co lze očekávat ve vývoji služeb v oblasti doručení zásilek.

František Štrupl

František Štrupl

Industry Manager, Google.cz

Re-marketing aneb nenechte odejít ty, co už k vám jednou přišli

 
 
Registrace
 

Program

Středa
12:45 – 13:15 Registrace
13:15 – 13:30 Tomáš Jindříšek a
Tomáš Hájek
Úvodní slovo
BLOK I. Řečníci - přednášky
13:30 – 14:00 Gertin Schraa, Philips Role značkového online obchodu v procesu zákaznického rozhodování Youtube
14:00 – 14:30 Darko Butina, Experienced
Buds Consulting

Jak se stát nejlepším online obchodníkem Youtube
14:30 – 15:00 František Štrupl, Google.cz Re-marketing aneb nenechte odejít ty,
co už k vám jednou přišli Youtube
15:00 – 15:30 Přestávka, káva, čaj, relax
BLOK II.
15:30 – 16:15 Panelová diskuse Moderní platební metody na internetu
Účastníci: Vít Hejlek (CEO, Agmo), Gabriel Kalapoš (CEO, PayU), Michal Šmída (partner, Twisto), Pavlína Zábojníková (CEO, 123Shop.cz), Filip Černý (Marketing Manager, kytary.cz) Youtube
16:15 – 16:45 Jitka Dvořáková, CZC.cz Z retailu do e-commerce a zpět Youtube
16:45 – 17:15 Ivan Petrův,
Brašnářství Tlustý
"Ze sklepa do světa" - Příběh
Brašnářství Tlustý a spol. Youtube
Blok III. Pracovní dílny s mentory
17:15 – 18:15 Ondřej Vaňha, DPD Trendy a budoucnost v doručování zásilek
17:15 – 18:15 Kamil Demuth, CZC.cz Rozjíždíme nový eshop
17:15 – 18:15 Adam Zbiejczuk, spolumajitel KII Online reputation
18:30 – 00:00 Raut, networking, zábava, bowling, ochutnávka vína
Čtvrtek
Blok IV. Pracovní dílny s mentory
9:00 – 10:00 Tomáš Jindříšek, Dark Side Jak skloubit online a offline
9:00 – 10:00 Jiří Hlavenka,
Fayn Telecommunication
Život s investorem - Od prvního rande až k exitu
9:00 – 10:00 Eva Vašková, Helena
Plívová, Ženy s.r.o.
Emoce v e-commerce
10:00 – 11:00 Vít Horký, Brand Embassy
Zákaznická péče na sociálních sítích
10:00 – 11:00 Petr Cikán, Acomware Využití dat z chování zákazníka pro
behaviorální komunikaci
10:00 – 11:00 Pavel Doležal, Netmail Online metriky pro offline svět = A/B testováni,
benchmarking, video
11:00 – 11:30 Přestávka, káva, čaj, relax
11:30 – 12:30 Jan Matoušek, Datamind Segmentace pro e-commerce
11:30 – 12:30 Tomáš Jindříšek, Dark Side Jak skloubit online a offline
11:30 – 12:30 Tomáš Braverman,
CEO Heureka.cz a Heureka.sk
E-commerce v mobilu – trend zítřků nebo realita dneška

Registrace
 

Místo konání

Map

Hotel Atlantis

Brána 117, Rozdrojovice

664 34 Brno

54641900

MAPA WWW
 

Cena 3900 Kč bez DPH.

Využijte slevu 20 % na ubytování v hotelu Atlantis!

Při objednávce stačí uvést, že jste účastníky konference.
Cena za jednolůžkový pokoj je 1 000 Kč s DPH, za dvojlůžkový 1400 Kč s DPH.

Dále lze využít další hotely v bezprostřední blízkosti: www.maximus-resort.cz a www.fontanahotel.cz.

 
Registrace

Kontakt & Partneři

Anna Kaldararová

Event Manager, Dark Side a Admez

Mobil:+420 606 032 165

E-mail: anna.kaldararova@dark-side.cz

Registrace

Hlavní mediální partner

Marketing sale media
 

Mediální partneři

Direkt Marketing journal Media guru Best of profesní magazin IDG Partner Partner Partner
 

Partneři

Partner Partner Partner Partner Partner Partner Partner Partner Partner Partner Partner Partner Partner Partner Partner Partner Partner Partner Partner Partner Partner