30. 5. 2013 / začátek od 9:00 (registrace od 8:30)
Hotel Pyramida / Bělohorská 24, 169 01 Praha 6

REGISTRACE

Materiály z konference videa, prezentace u řečníků, fotografie

Máte eshop libovolné velikosti nebo o něm uvažujete?
Prodáváte produkty či služby a přemýšlíte, jak prorazit online?
Pokud to myslíte s online prodejem vážně, nemůžete chybět!
Seminář není pro technology, ale pro řídící manažery, majitele firem, frančíz a eshopů, stratégy značek a marketéry
Všechny přednášky jsou nahrávány a každý účastník obdrží přístup do videoarchivu.
Konferenci doprovází bohatý doprovodný program. Moderuje Tomáš Jindříšek

ŘEČNÍCI

Sacha Berlik, Keynote speaker, General Manager Europe/ Dataxu

The Programmatic Marketing revolution is now!

  • Jak snadné je použití velkých objemů dat.
  • Programový marketing ve skutečných kampaních.
  • Praktické rady, jak zrealizovat vize z ohledem na skutečné možnosti v reálném světě.
  • O čem je současná reklama.

Sacha Berlik je generální ředitel pro Evropu ve společnosti DataXu, která je přední firmou v oblasti digitálního marketingu. Sacha má téměř 20 let zkušeností v mezinárodním digitální marketingovém průmyslu. V poslední době působil jako generální ředitel a spoluzakladatel Mexad (který získal DataXu v roce 2011), která se rozrostla na 50 a více zaměstnanců s 6 mezinárodními kancelářemi. Před založením společnosti Mexad byl spoluzakladatelem Oridian (nyní Ybrant Digital), kde působil jako generální ředitel pro západní Evropu, která měla více než 120 zaměstnanců ve 22 mezinárodních kancelářích. Je průkopníkem, založil první celoevropskou on-line síť ActiveAgent v roce 1999. Před tím působil v jedné z největších německých soukromých televizních stanic, Sat.1.


Aleš Michl, Raiffeisenbank, ekonom

Kdy nás Asie slupne jako sushi, i s internetovým byznysem

Od června 2006 v týmu Raiffeisenbank. Předtím byl v týmech místopředsedů vlád pro ekonomiku Martina Jahna a Jiřího Havla. Během studií psal pět let pro Hospodářské noviny.


Ondřej Klega, Acomware, E-commerce Consulting Leader

Case study: Meziroční nárůst 280 % u rychloobrátkového zboží

Případová studie Feedo.cz: 280 % meziroční růst e-shopu s dětským zbožím. Co bylo klíčové pro tuto kampaň, realizované pomocí PPC, PR článků, remarketingu, RTB a emailingu? Jak e-shopu pomohlo spuštění premium klubu Feedo pampers, úprava eshopu na základě A/B testování a spolupráce s dodavateli Nutrilon a Nestlé? Sezónní kampaně s vynikajícími obchodními výsledky vyústila do stěhování do větších prostor a novým logistickým modelem e-shopu.

Ondřej je součástí vedení ACO MWARE a podílí se na rozhodování o strategickém směřování celé naší společnosti. Zkušenosti v e-commerce sbíral již při studiu na Podnikohospodářské fakultě VŠE, kterou absolvoval diplomovou prací zaměřené na hodnocení strategie internetových obchodů.


Tomáš Čupr, Slevomat, Dáme Jídlo, Kouzelná Almara

Co nám přinese projekt s názvem Kouzelná almara?

Internetový entrepreneur. Po 5 letech života ve Velké Británii, spoluzaložení marketingové agentury, brokera půjček na automobily a několika dalších firem mu nyní po návratu domů na vizitce svítí “Zakladatel Slevomat.cz”, “CEO Slevomat Ventures” a “Zakladatel DameJidlo.cz Potěšíte ho dobrým rumem nebo lahví zelené.


Jiří Psota, Mobile Internet, CTO

Využití potenciálu mobilního kanálu

Úspěšné otevření mobilního kanálu nespočívá pouze v tvorbě aplikace, ale především ve využití nových marketingových a obchodních nástrojů. Mobilní zařízení zásadně mění pravidla hry a kontakt se zákazníkem je bližší, než kdy dříve. Propojení zkušeností z řízení mobilních projektů a e-commerce (Mall.cz - Allegro group).

Jiří Psota v současnosti pracuje jako Development Team Leader ve společnosti Netretail Holding Group (Mall.cz). Od roku 2009 také jako CTO ve společnosti Mobile Internet, kde spolupracoval na mnoha zajímavých mobilních projektech (QR Mall.cz, ČSFD.cz, mobile Jobs.cz atd.). Předchozí zkušenosti získal ještě při studiu ČVUT ve společnostech Seznam.cz a IBM. Nyní pracuje na využití mobilních technologií a personalizace v e-commerce.


Jan Podzimek, PRIA SYSTEM , CEO

Měřitelné kampaně pro e-commerce na sociálních sítích

Podzimek působí ve funkci společníka a obchodního ředitele PRIA SYSTEM, a to od roku 2011. Ve firmě se stará především o vyhledávání nových obchodních příležitostí a také klíčových partnerství. Dálkově vystudoval Univerzitu Palackého v Olomouci a Fakultu managementu a ekonomiky ve Zlíně. V osmnácti letech začal podnikat a sbírat cenné zkušenosti, které uplatňuje při raketovém růstu PRIA SYSTEM. Volný čas tráví na horách, aktivně provozuje horolezectví, freeriding, nebo MTB.


Jakub Carda, bývalý zaměstnanec společnosti Google a člen Google Search Quality

Buďte chytlaví, ale nenechejte se nachytat, aneb optimalizace organického vyhledávání

Jedinečná zákazníkova zkušenost z vyhledávání díky implementaci strukturovaných úryvků, lokálního SEO a social searche. Výsledky ve vyhledávání Googlu budou vyčnívat. Nejedná se jen o optimalizaci vyhledávání (Search Engine Optimization), ale hlavně o Search Experience Optimization

Kuba Carda je bývalý zaměstnanec společnosti Google a člen Google Search Quality týmu v HQ Google. Po několika letech v Irsku a USA se vrátil zpět do České republiky. Zajímá se o místní a zahraniční online projekty. Kuba využívá zkušeností z Googlu a společně s týmem bývalých Google a Facebook zaměstnanců nabízí SEO, Facebook a online konzultační služby.


Martin Beneš, Red Media, Managing Partner

Nedaří se vám prodávat přes bannery? Dělejte to lépe!

(Případová studie o využití remarketingu ke zvýšení prodeje e-shopu.)

Téma bude postavené na případové studii on-line kampaně internetového prodejce Zoot.cz

Martin Beneš se věnuje on-line médiím více než 12 let. Přes pozice freelancera (tvorba webů) a sales managera v dnešním Centrum Holdings se dostal do agentury Advertures, odkud odcházel po necelých čtyřech letech jako Media Director. V roce 2011 spoluzaložil on-line mediální agenturu Red Media, v níž je dnes Managing Partnerem.


Michal Král, Pricemania.sk, CEO

Stav slovenského e-commerce trhu v roku 2013, história, zmeny, trendy, vízie

Pohľad do minulosti, súčasnosti aj budúcnosti slovenského trhu internetových obchodov a porovnávačov cien

Michal Král vyštudoval Fakultu podnikového manažmentu na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Po ukončení štúdia pôsobil ako obchodný zástupca poprednej spoločnosti na preklady a tlmočenia Skrivanek Slovensko. Následne sa výrazne podieľal na rozbehu jedného z najväčších zdravotníckych portálov www.zzz.sk, kde nadobudol potrebné know-how z oblasti rozbehu start-upov, on-line marketingu, SEO , PPC a súvisiacich oblastí.


Kamil Demuth, Heuréka .cz, COO

Vše, co jste chtěli vědět o "Nákupním košíku"

Kamil pracuje na pozici COO v Heureka.cz, kam zamířil v loňském roce po 5 letech vlastního podnikání. V Heuréce je zodpovědný za stanovování a plnění projektových cílů, má na starosti marketingovou komunikaci a řízení vývojového týmu. Kamil je ženatý a má 2,5 letého syna Daniela. Mezi jeho záliby patří rodina, sport, dobré knihy a kvalitní filmy.


Olga Biernátová, Neoluxor Books, manažerka marketingu

Sociální sítě, branding a zákazníci, na které se vyplatí počkat

Olga Biernátová vystudovala informační studia a knihovnictví v Brně a během studia působila v rámci skupiny Guerrilla Readers. Necelých 5 let pak pracovala v Knihovně UTB jako marketingový manažer a lektor a zároveň podnikala v oblasti social media marketingu (spolupráce s klienty z knižní branže, ale také H&M, Pietro Filipi, 14|15 BAŤŮV IN STITUT atd.) V současné době pracuje ve společnosti Neoluxor Books a už několik let spolupracuje s nakladatelstvím Kniha Zlín. Učí, na univerzitě ve Zlíně a v Brně.


Katarina Carda, Socialbakers.com, Product and Social Media Specialist

Jaké to je pracovat pro Facebook?

Katarina Carda je první Češkou, která se dostala do Sales&Marketing týmu ve Facebooku v jeho evropském HQ v Dublinu. Po dvou úžasných letech ve Facebooku se rozhodla změnit lokalitu a shodou okolností se vrátila zpět do České Republiky, kde pracuje od ledna 2013 pro společnost Socialbakers. Katarina je expertem na Facebook marketing a Facebook business produkty.


Aleš Dostál, FG Forrest, Project Manager

Konec starých časů. Je tu NFC!

Využití technologie NFC v e-commerce oblasti, věrnostních programů a bonusů, skvělý prodejní kanál. Prakticky ukázáno na zrealizovaném projektu, který umožňuje velkým i malým organizacím a drobným podnikatelům během několika málo minut připravit věrnostní akci pro širokou veřejnost. Vše online. Portál, který zredukuje počet věrnostních karet ve Vašich peněženkách. Projekt, který překročil hranice ČR a míří mnohem dál.

Mezi projekty, které řídí, patří eshopy a věrnostní portály. Velký diplomat a hokejista v jednom. I když se to nezdá, jdou tyhle věci dohromady.


Veronika Rojkovičová, Consulting Director, H1.cz

Case study Hudy Sport: Jak se nám po úpravách webu podařilo zvednout konverzní poměr o 21 %

Veronika pracuje v H1.cz jako vedoucí našich konzultantů. Odpovídá za řízení týmů webconsultingu a social media a spokojenost našich dlouhodobých zákazníků. Má za sebou dlouholetou praxi account managera, pracovala na mnoha projektových návrzích webů a webových analýzách.Vystudovala Fakultu managementu a ekonomiky na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Na půlročním pobytu ve francouzském Troyes získala zkušenosti s řízením projektů. Deset let aktivně hrála stolní tenis. Kromě toho ráda bruslí, cestuje a relaxuje čtením knih.


Tomáš Jindříšek, Managing Partner, Dark Side, a.s.

Budování značky a věrnosti zákazníků - podružná témata pro e-commerce?

Tomáš Jindříšek je Managing Partner a spoluzakladatel agentury Dark Side. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy. Tomáš je rovněž členem představenstva Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu.

PROGRAM

8:30 – 9:00
Registrace účastníků, káva

9:00 – 9:10
Zahájení, úvodní slovo


I. TRENDY


9:10 – 9:30

Aleš Michl Raiffeisenbank, ekonom

Kdy nás Asie slupne jako sushi, i s internetovým byznysem

9:35 – 9:55

Kamil Demuth Heuréka .cz, COO

Vše, co jste chtěli vědět o "Nákupním košíku"

10:00 – 10:20

Michal Král Pricemania.sk, CEO

Stav slovenského e-commerce trhu v roku 2013, história, zmeny, trendy a vízie

10:25 – 10:45

Sacha Berlik General Manager Europe/ Dataxu

The Programmatic Marketing revolution is now!


10:45 – 11:20
Občerstvení


II. DRUHÁ ŠANCE


11:20 – 11:40

Martin Beneš Red Media, Managing Partner

Nedaří se vám prodávat přes bannery? Dělejte to lépe! Případové studie

11:45 – 12:05

Ondřej Klega Acomware, E-commerce Consulting Leader

Meziroční nárůst 280 % u rychloobrátkového zboží

12:10 – 12:30

Veronika Rojkovičová Consulting Director, H1.cz

Case study Hudy Sport: Jak se nám po úpravách webu podařilo zvednout konverzní poměr o 21 %

12:35 – 12:55

Tomáš Jindříšek Managing Partner, Dark Side, a.s.

Budování značky a věrnosti zákazníků - podružná témata pro e-commerce?


12:55 – 13:55
Oběd


III. VÝZVY


13:55 – 14:15

Jiří Psota Mobile Internet, CTO

Využití potenciálu mobilního kanálu

14:20 – 14:40

Tomáš Čupr Slevomat, Dáme Jídlo, Kouzelná Almara

Co nám přinese projekt s názvem Kouzelná almara?

14:45 – 15:05

Aleš Dostál FG Forrest, Project Manager

Konec starých časů. Je tu NFC!


15:05 – 15:40
Občerstvení


IV. SÍTĚ


15:40 – 16:00

Jan Podzimek PRIA SYSTEM , CEO

Měřitelné kampaně pro e-commerce na sociálních sítích

16:05 – 16:25

Olga Biernátová Neoluxor Books, manažerka marketingu

Sociální sítě, branding a zákazníci, na které se vyplatí počkat

16:30 – 16:50

Katarina Carda Socialbakers.com, Product and Social Media Specialist

Jaké to je pracovat pro Facebook?

16:55 – 17:15

Jakub Carda bývalý zaměstnanec společnosti Google a člen Google Search Quality

Buďte chytlaví, ale nenechejte se nachytat, aneb optimalizace organického vyhledávání

MÍSTO

Hotel Pyramida

Bělohorská 24
169 01 Praha 6

Doprava

tramvajová zastávka Malovanka (tram 22, 25)
nejbližší metro Hradčanská (A)


KONTAKT & PARTNEŘI

Anna Kaldararová

Event Manager, Dark Side, a. s. a Admez
E-mail: anna.kaldararova@dark-side.cz
Mobil: +420 606 032 165

REGISTRACE

Pořadatelé

Mediální partneři

Partneři