Logo e-commerce forum

5. ročník konference Ecommerce Forum

Inspirace, jak úspěšně prodávat online, 17.5. Praha

Máte eshop libovolné velikosti nebo o něm uvažujete?
Prodáváte produkty či služby a přemýšlíte, jak prorazit online?
Zúčastněte se nejprestižnější a největší ecommerce konference v ČR!
Pokud to myslíte s online prodejem vážně, nemůžete chybět!
Seminář není pro technology, ale pro řídící manažery, majitele firem, frančíz a eshopů, stratégy značek a marketéry

Nejlepší řečníci ze společností Google, Heuréka, ACOMWARE, Et Netera, Optimics, Aukro, Supraphon, Dobrý web, NetDirect a další

Všechny přednášky jsou nahrávány a každý účastník obdrží přístup do videoarchivu. Konferenci doprovází bohatý doprovodný program a na konci proběhne unikátní degustace vína.

Naše konference je zaměřena na reálný přínos pro účastníky, všechny přednášky jsou prověřeny zástupci z praxe a provozovateli eshopů.

Prezentace, hodnocení a videa – tuto záložku najdete v pravém horním rohu stránky. Zde si můžete stáhnou materiály z konference a ohodnotit jednotlivé přednášky.
Předem děkujeme za Vaše názory a připomínky.



Řečníci konference

Program konference

1. Blok

Vize a náskok před konkurencí!

Nejbližší trendy, které byste neměli přehlédnout
Jiří Hlavenka (řečník zatím nepotvrzen)

Nejznámější vizionář české ecommerce scény, zakladatel prvního významného eshopu Vltava.cz a tvůrce eshopové platformy Netdirect vysvětlí, co nesmíte minout během následujících dvou let

Co mohou české eshopy dělat lépe?
Matěj Novák, Centrum.cz

Jeden z nejuznávanějších odborníků na výkonnostní online komunikaci hodnotil jako porotce WebTop100 eshopy. Jaké mají české eshopy příležitosti ke zlepšení?

Jeden klik a nakoupeno: trendy a fakta
Ivana Giardi & Jiří Lenk, Google

Google je svědkem a účastníkem rozmachu e-commerce po celém světě. Vidí, že stačí jeden klik a je nakoupeno - ale co se děje před tím? Jak se chovaní uživatelů mění v čase, jak se propojuje online a offline, jaké trendy převládají či teprve přijdou?

Jak se chová spotřebitel při volbě výrobku a volbě eshopu
Kamil Demuth, Heuréka

Konkrétní prezentace šéfa největšího srovnávače českém trhu. Zodpovíme si otázky: Jak se chová spotřebitel při vyhledávání výrobků na internetu? Jak se chová spotřebitel při výběru eshopu, ve kterém nakoupí?

Retail a online - skutečný multikanálový prodej
Jan Penkala, ACOMWARE

Úspěšné fungování v kombinanci online a retailu. Jak propojit oba světy? Jak využít multikanálový přístup? To prozradí zástupce přední poradenské agentury, která poskytuje komplexní poradenství a marketingovou podporu e-shopům.

Optimalizace e-shopu očima zákazníků
Jan Tuček, STEM/MARK

Prezentace výzkumu na téma, jaké parametry eshopů lidé oceňují, jaké je naopak odpuzují a zda se preference mění mezi různými skupinami uživatelů internetu.

2. Blok

Praktické tipy od nejúspěšnějších zástupců na trhu

Jak udělat úspěšný prodej online
Panelová diskuse - Martin Derňar, Nay.sk & Vlastimil Vávrů, VašeČočky & třetí významný zástupce eShopu (panelista zatím nepotvrzen)

Panelová diskuse tří šéfů úspěšných eshopů. Success Stories otevřeně. Moderuje Jiří Hlavenka.

UX (User Experience) inspirace od úspěšných v zahraničí
Adam Fendrych, ExperienceU, Dobrý web

Adam Fendrych představí případové studie a další inspirativní ukázky zahraničních ecommerce projektů a e-shopů. Jejich úspěch je založený na myšlence, že web má být pro uživatele, a na skvělém zvládnutí User Experience. Adam přinese zajímavá čísla a poznatky od předních zahraničních UX agentur sdružených v rámci UX Alliance.

Digitální distribuční kanály, tajemství úspěchu
Antonín Milata, Supraphon

Spoluzakladatel nezávislého Band Zone je nyní na „druhé straně“. Jako new business zástupce Supraphonu představí budoucnost digitálních distribučních kanálů. Zaniknou knihy, desky a offline svět? Jak vhodně zkombinovat klasické modely offline a online?

Integrace sociálních médií do eshopů
Eduard Krečmar, Brandz Friendz

Sociální sítě ovládají internet, ale je možné je využít pro obchodování online, má smysl je integrovat do eshopů? A jak na to? Co to může přinést?

Zákaznická analytika – kompas pro strategická rozhodnutí
Jiří Brázda, Optimics

Jak změřit úspěšnost strategického rozhodnutí jako je otevření nové pobočky pro osobní odběr? Konkrétní data z českého eshopu, který po krátké fázi stagnace otevřel novou pobočku a znovu nastartoval dynamický meziroční růst.

Osobní odběr - případová studie Heuréky
Kamil Demuth, Heuréka

Konkrétní případové studie tohoto nového fenoménu

Připravte svůj e-shop pro mobilní zařízení
Michal Horák, PeckaDesign

Představení Responsive Web Designu a jeho význam pro e-shopy. Má Responsive Design z obchodního hlediska smysl?

3. Blok

Pod pokličkou – Data a spol. Jděte do hloubky!

Nový emailing o 50% lepší
Vladan Hejnic, VIV NETworks Ltd.

Vladan Hejnic, CEO a zakladatel VIV NETworks. Dnes operuje největší Affiliate Síť Commission Junction v ČR, SR a Maďarsku. Vladan během přednášky ukáže na příkladech, jak již tak výkonný zdroj objednávek jako je newsletter, může být ještě o 50% lepší.

Integrace ERP systému do e-shopu prakticky
Jan Svoboda, NetDirect

Konkrétní tipy a rady, jak správně integrovat informační systém do vašeho eshopu, na co si dát pozor a jak zvýšit výkon

Zákaznická DNA
Jiří Štěpán, Et Netera

Co vše můžeme zjistit o návštěvnících a klientech eshopů a jak to využít

Segmentace zákazníků v e-commerce
Jan Matoušek, Data Mind

Segmentace zákazníků online. Budoucností ecommerce jsou data a segmentace. Získejte náskok před konkurencí. Jan Matoušek byl zodpovědný za segmentace pro Telefónicu O2 a nyní realizuje tyto projekty pro největší eshopy, jako je třeba Kasa.cz

Proč implementovat online platby na e-shopy?
Gabriel Kalapoš, PayU Czech Republic s.r.o. (řečník osloven)

Gabriel představí přehled možností, výhod a nevýhod různých platebních systémů.

Doporucim.cz - Zpětná vazba od zákazníků lépe než od robota
Michal Bláha, Doporucim.cz

Zajímavá služba pro české eshopy

Ecommerce pod lupou zákona
Petr Kůta

Známý právník a specialista na marketing a ecommerce představí nejdůležitější novinky v této oblasti. Evropská legislativa například přináší nové povinnosti pro správce osobních údajů (např. povinnosti při data breaches, atd.). Nenechte se zaskočit!



prostředí hotelu

Místo a čas

Termín: 17. květen 2012, 9:00 – 17:00 hodin
Místo konání: Hotel Grand Majestic Plaza, Truhlářská 16, Praha 1, www.hotel-grandmajestic.cz

Mapa